Skip to main content
  • Administratief Commercieel Medewerker

Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een Administratief-commercieel Medewerker.

Wat ga je doen?

  • Dagelijks contact onderhouden inzake operationele zaken met de schepen en met de reisorganisaties, zowel telefonisch als per email
  • Voorbereiding en verzending van facturatie
  • Assistentie bij controle inkomende facturen
  • Opstellen van conceptcontracten en vaarschema’s
  • Bijhouden checklist-cruiseregister per afvaart per schip
  • In voorkomende gevallen een bezoek aan boord.

Wat neem je mee?

  • Een afgeronde opleiding op MBO-niveau
  • Goede kennis van de Duitse en Engelse taal
  • Bereidheid om in uitzonderlijke gevallen buiten kantooruren te werken
  • Kennis van logistieke processen is een pré
  • Minimaal 1 jaar ervaring als Administratief Medewerker.

Wat krijg je ervoor terug?

  • Een afwisselende functie in een dynamische internationale omgeving bij een groeiende organisatie
  • Ee mogelijkheid om af en toe eens mee te varen
  • Een aanvangssalaris in overeenstemming met relevante ervaring en functie
  • Een contract voor ten minste 6 maanden met de mogelijkheid tot een vast dienstverband
  • Aanvullende vergoedingen, namelijk vakantiegeld

Soort dienstverband: Voltijd

Salaris: Vanaf €2.000,00 per maand

Rooster: Dagdienst ma-vr

Hebben we je interesse gewekt?
Bel dan met Eric Braat 06-31645876 of kom gezellig langs voor een kopje koffie in Velp. Het praat voor ons wat makkelijker als je je cv alvast opstuurt naar people@activeliving.nl .