Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een Administratief-commercieel Medewerker.
Wat ga je doen?
Dagelijks contact onderhouden inzake operationele zaken met de schepen en met de reisorganisaties, zowel telefonisch als per email
Voorbereiding en verzending van facturatie
Assistentie bij controle inkomende facturen
Opstellen van conceptcontracten en vaarschema’s
Bijhouden checklist-cruiseregister per afvaart per schip
In voorkomende gevallen een bezoek aan boord.
Wat neem je mee?
Een afgeronde opleiding op MBO-niveau
Goede kennis van de Duitse en Engelse taal
Bereidheid om in uitzonderlijke gevallen buiten kantooruren te werken
Kennis van logistieke processen is een pré
Minimaal 1 jaar ervaring als Administratief Medewerker.
Wat krijg je ervoor terug?
Een afwisselende functie in een dynamische internationale omgeving bij een groeiende organisatie
Ee mogelijkheid om af en toe eens mee te varen
Een aanvangssalaris in overeenstemming met relevante ervaring en functie
Een contract voor ten minste 6 maanden met de mogelijkheid tot een vast dienstverband
Aanvullende vergoedingen, namelijk vakantiegeld
Soort dienstverband: Voltijd
Salaris: Vanaf €2.000,00 per maand
Rooster: Dagdienst ma-vr
Hebben we je interesse gewekt? Bel dan met Eric Braat 06-31645876 of kom gezellig langs voor een kopje koffie in Velp. Het praat voor ons wat makkelijker als je je cv alvast opstuurt naar people@activeliving.nl .